25 Ekim 2010 Pazartesi

Sevindik mi ? Sevindiysek beraberliğe mi ?

Dünden beri suyun karşı tarafının ağzında ''beraberliğe sevindiler'' lafı. Üç gün önce teknik direktör değiştiren ve bir çok önemli oyuncusu sakat olan bir takımın verdiği mücadele konuşulmuyor , ''beraberliğe sevindiler'' konuşuluyor.
Ben sevinenlere şahit oldum , ben sevinmeyenlerdenim. Hatta kahrolanlardanım.Kadıköy'deki son 10 senedir yarıdan fazla maçta olduğu gibi yine kahroldum. Bu kadar iyi oynayıp da nasıl yenemediğimizi düşünmektir kahreden. Çizgiden çıkarılan topun çizgiyi geçecek olsa farka gidebileceğimiz bir maç 0-0 bittiği için kahroluyorum. Ve benim gibi milyonlarca Galatasaray taraftarı.

Sevinenler olaya şu açıdan bakıyordur. 10 senedir şanssızlıklar silsilesi aldı başını yürüdü.. Marcio'nun attığı galibiyet golünden sonra galibiyet golü atamadık hiç. Bırakın galip gelmeyi 5 dk'dan fazla öne bile geçemedik ( Lincoln - Selçuk ) 10 karşılaşmada. Kezman gibi balına goller , Deivid gibi topun önüne düşmesiyle atılan goller , Lugano gibi duran toptan gelen goller bıktırmıştı artık. Şans dönmeliydi bir yerden artık. Belki de ligde alınan bu beraberlik döndürecektir şansımızı. Hep deriz ki Kadıköy deplasmanı için , şans bizimle olmayacaksa rakiple de olmasın. İyi olan kazansın. Dün bir kere daha iyi olan kazanamadı. Ama bu kez iyi olan şanssız gollerle kaybetmedi , ondandır sevinenlerin sebebi.

Sevinilen nokta takımın mücadelesi , hırsı ve korkmamasıdır belki de. Kaç senedir bir telaş oluyordu futbolcular da. Bu kez tekmeye kafa uzatanlar , durmadan koşan , birbirini uyaran bir 'takım' vardı Kadıköy'de. Ondandır belki seviniş.

5 atacağız , 10 atacağız diyenlere 3,5 attırdığımız için sevinmiştir belki bazılarımız. Bilemiyorum. Ama tribünde olan yaklaşık 2500 inanmış , '' Fener'e de koymasan da '' tezahüratını son ses haykırdı soyunma odasından çağırdıkları takıma. Beraberlik kesmedi zira.

Beraberliği mücadelemizle aldık. Elano'nun gelişiyle takım kimlik değiştirdi akılcı oynadık.İleriye topu götürebilecek bir Arda çok güzel işler yapabilirdi. Oydu şuydu buydu , bu güzel deplasman senede bir kez olmaz umarım , Türkiye Kupasında eşleşme ümidiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstersen küfür edebilirsin yorumunda. Hakediyorsam et.