16 Ekim 2010 Cumartesi

Bir bahiscinin cenabetliği

Şampiyonlar ligi arefesinde hesabı biraz daha yükseltip şampiyonlar liginde sağlam girme düşüncesiyle girmiştim haftasonuna. Güzel maçlar vardı göze çarpan... Perşembe gününden yapılmış bir kuponla başladık haftaya. İlk maç Türkiye liginin lideri Bursaspor maçıydı... Cuma günü maç seyrederken zevkli olsun diye yapılmış bir maç , twitterda ''bursa puan kaybeder'' söylemlerine kulak asılmadan yapılmış bir kupon. Puan kaybederse de bir yandan sevinirim düşüncesi de hakimdi. Erken gelen golle farka gider derken erken bir cevap ve maç 2-2 bitiyordu. Evet Bursa'dan gol haberi vardı bu kez ve maç 2-2 bitiyordu. Ama tek maçtan kupunun yatacağını sonraki gün yani bugün öğrenecektim !

Cumartesi erken kalkıldı ve tv'de bugüne bakıldı. Ebesinin herekesi kadar maç vardı lig tv , spormax , trt , ntvspor vs.'de... Kuponlar yapıldı ve yüklü girildi iki kupona.. Maksat garanti maç seçip parayı yükseltip şampiyonlar ligine iyi bir sermaye ile girmeydi... Bunun için ingiltere ligi seçildi ve Man Utd ve Arsenal'e oynandı. Man Utd ilk yarıyı 2-0 önde kapamış , Arsenal 1-0 geriye düştüğü maçta 1-1'i devre bitmeden yalandan bir penaltıyla bulmuş ikinci yarı Arsenal'den gol veya goller bekleniyordu. İkinci yarının hemen başında Arsenal 2'yi bulmuş gönüllere su serpmişti. Man Utd maçını seyrederken duran toptan bir gol yedi Man Utd.. Olsun dedim , derken Van der sar öyle bir hata yaptı ki , maç 2-2 ( evet lanet gelsin yine 2-2 ) bitti... Korkmadığım şey başıma geldi bu kez , Man 2-0 önde götürdüğü maçı 2-2 beraberlikle bitirdi... Dakika 56 idi ikinci golü yediği zaman.. 3'ü bulamadı. Bir kupon daha hüsranla yattı...

Gözler diğer yüklü giren kupondaydı... Fazla gol olan bir lig , Almanya ligi seçilmiş. Ve 1,5 üst - alt seçeneğinin olduğu oynadığım yerde bu seçenekler kullanılmıştı.. Garanti olsun diye ! Lig lideri Mainz ve etkili gol silahları olan Hamburg ile karşılıyordu. Diğer maçta Schalke ile Şututgart... Schalke maçında erken gelen gol o maçı bitirdi kafamda zaten. O maç 2-2 ( ulan yeter senin gibi skorun ! ) bitti ve o maç tuttu. Ama Mainz dakika 90'a kadar ne gol attı ne yedi. Hamburg salladı bir tane 90'da ve maç öylece bitti. Diğer maç olan çok güvendiğim Kayserispor'un yenmesine gerek kalmadı. Almanya liginde 2,5 üst biten maçlara oynamamış gitmişim 1,5 üst bile olmayan maçı bulup oynamıştım çünkü!

Sinirler tepeye çıkmış... Poker masasında önce kazanıp da sonra tüm parasını kaybeden insan moduna girilmişti. Bu kayıp daha maçlar varken geri alınmalıydı. Man Utd'nin kaybetmesini fırsat bileceğini umduğum Chelsea'yi gözüme kestirdim. Chelsea'ye oynadım ve bir kupon daha yapıp hesabı 0'layacaktım. Ya herro ya merro deyip bir kupon daha yaptım.. Chelsea'nin olduğu kuponda başka maç yoktu... Ve dakika 89'da Anelka'nın kafa vuruşunun direkten dönmesiyle bir hüsran daha yaşadım.

1 kupon kaldı... Fazla düşünmeden oynadım bu kuponu.. Beşiktaş maçını seyredeceğimden dolayı girdim bu maça. Manisa'nın gol atacağını düşündüğümden 2,5 üst tercih edildi. Milan'ın oranı 1.60'ken 1.47'ye düşmüştü , yine de güvendim ve bastım.. Ve Almanya ligi.. Wolsburg maçına 1,5 üst girmek istedim , çok düşüktü oranı.. 2,5 üst giriyim dedim yine düşük geldi. Ve direkt 1 dedim.. Maçlar güzel başlamış. Beşiktaş maçı daha dakika 11 iken 1-1 olmuştu bile.. Geliyordu 2,5 üst.. Milan ve Wolsburg erken gol bulmuştu.. Milan ilk yarı 2'yi de bulup rahatlatmıştı o maç için. Derken Manisa 2. golü buldu ve maç 2,5 üst olmuştu. Bu da tamam derken telefon öttü ve bir gol haberi daha var. Wolsburg 2'yi bulmuştu.. Tüm zarar kapanıyordu artık. Yan gözle Chelsea maçına bakılıyor , Chelsea'nin atacağı bir golle kar bile yapılacaktı. Bir gol haberi var , Milan gol yedi 2-1 olmuştu maç. Milan vermezdi ordan maçı. Yine de Man Utd'den dilim yandığı için bir korku var. Derken Wolsburg yedi bir gol ve 2-1 oldu. ( ulan 2,5 üst oldu ne güzel diye küfür ediyorum) ve 3 dakika sonra 1 gol haber daha var. 2-2 oldu maç ( bu skoru fenerliler kadar sevmedim bugün.)... Nayııır , nolamazzz derken Chelsea'nin ikinci direkten dönen topu ve eski Fenerbahçeli Anelka'ya küfür yağmuru. Küfür ederken Anelka'ya Leverkusen 3. golü bulup 2-3 öne geçti ve her şey bitti benim için.

10 tl bırakmıştım kenara.. O da Galatasaray ve çok güvendiğim Kayserispor'a verildi. 24 tl yapıp belki tekrar eski günlerime dönerim düşüncesiyle... 20 TL'yi 800 TL'lere getirmiştim..Yine yapabilirim , inanıyorum! :)
Bize her sevdadan kalan sadece Galatasaray :)

Evet , bir bahiscinin cenabetliğinde ben Sezercan sizlerle birlikte oldum.

1 yorum:

  1. seni daha 2 gün önce uyarmıştım sabret diye bnm hatama düşüp sıfırladın demekki sende

    YanıtlaSil

İstersen küfür edebilirsin yorumunda. Hakediyorsam et.